Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ برابر با  ۰۱ اگوست ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷  برابر با ۰۱ اگوست ۲۰۱۸
اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در باره برگزاری

بیست و سومین  کنگره سازمان

کنگرۀ کارل مارکس

 

به مناسبت دویستمین سال تولد دانشمند و انقلابی فراموش نشدنی که با پیش کشیدن چشم انداز شکل گیری و ضرورت خودآگاهی طبقاتی و خودرهانی کارگران و همه زحمتکشان و ستمدیدگان ، سمت افق های روشن رهایی را به بشریت زحمتکش نشان داد و با تأکید بر پیوندهای گسست ناپذیر آزادی ، برابری و همبستگی تبار انسانی ، ما را به پیکار برای برپایی اجتماعی فراخواند "که در آن شکوفایی آزاد هر فرد ، شرط شکوفایی آزاد همگان باشد".  کنگره بیست و سوم به نام کارل مارکس نام گذاری شد

بیست و سومین کنگره سالانۀ سازمان ما در هفته اول مردادماه ۱۳۹۷ برگزار گردید. کنگرۀ سازمان برای بررسی اوضاع سیاسی ایران و جهان در شرایط متلاطم کنونی  و ارزیابی عمکرد ارگان های سازمانی در انطباق با شرایط جدید در کشور و رهجوئی های روشن و مؤثر برای پیشبرد فعالیت های سازمانی با یک دقیقه سکوت به یاد همه جان باختگان راه رهائی مردم ایران، پویندگان راه آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم و از جمله شهدای سازمان، کار خود را آغاز کرد.

 در ابتدا گزارش عملکرد هیئت اجرائی سازمان که در مجمع عمومی سوم مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسیده بود، در کنگره نیز مورد تاکید قرار گرفت.  بر پایه این گزارش و پیشنهادات هیئت اجرائی سازمان به کنگره، در راستای ضرورت تاکید بر چابک سازی و روزآمد کردن بحث ها ، ارزیابی ها و جمع بندی ها از مسائل جنبش پرتپش کارگری و استفاده هر چه بیشتر از همۀ توان فعالان سازمان و فعالان جنبش کارگری و کمونیستی، قطع نامه ای را به  تصویب رساند.

همچنین کنگره سازمان به پیشنهاد هیئت اجرائی سازمان، پیرامون ضرورت استفاده هر چه بیشتر از همه توان سازمانی برای گسترش فعالیت تلویزیون سازمان  و همچنین استفاده از ایده ها و دستآوردهای فعالان چپ و ارائه آن به کل جنبش از این طریق، قطع نامه ای را مصوب کرده و هیئت اجرائی سازمان را موظف به پیشبرد آن نمود.

  کنگره همچنین گزارش سیاسی هیئت اجرائی سازمان را که به بررسی مسائل خیزش بزرگ مردم ایران و همچنین چند تحول سیاسی مهم در سطح جهانی اختصاص داشت ، پس از بحث هایی که در ادامه و تکمیل بحث هایی بودند که پیش تر در نشست های سازمانی صورت گرفته بودند، به تصویب رساند. و در این راستا، «قطعنامه درباره وظایف ما در دوره پیش رو» از تصویب کنگره گذشت.

کنگره همچنین به مناسبت دویستمین سالگرد تولد کارل مارکس ، سمیناری پیرامون دیدگاه مارکس در باره مذهب برگزار نمود تا در شرایط شورش مردم علیه دستگاه مذهب و دولت مذهبی، بتواند مبنای بحث های گسترده تر در میان فعالان باشد.

پس از سه روز بحث ، تبادل نظر و تصمیم گیری، کنگره سازمان با انتخاب اعضای «هیئت اجرائی»  و «کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به  شکایات» به کار خود پایان داد.

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

منتخب کنگره بیست و سوم

کنگره کارل مارکس

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ برابر با ۱ اگوست ۲۰۱۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©