Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ برابر با  ۲۱ فوريه ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳  برابر با ۲۱ فوريه ۲۰۱۵
پیام هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

 

پیام هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

 

به مراسم

یادبود محمود راسخ

 

رفقا و دوستان گرامی !

 

 کارنامه مبارزاتی محمود راسخ بیش از نیم قرن مبارزه با رژیم های شاه وشیخ در دوره های مختلف و فراز و فرودهای جنبش های مردمی را، در خود دارد. محمود راسخ از سال۱۹۶۰ مبارزه خود را با عضویت در جبهه ملی و کنفدراسیون جهانی محصلین و دانشجویان ایرانی را آغاز کرد. مبارزات پی گیر کنفدراسیون در آن دوره نقش مهم و برجسته ای در افشای دیکتاتوری شاه در افکار عمومی جهانی و دفاع از زندانیان سیاسی ایران داشت.

 

یک دهه قبل از انقلاب ایران با انتشار "نشریه کارگر، ناشر افکار کمونیست های ایران"که انتشار آن تا مهرماه ۱۳۵۷ ادامه داشت فعالیت های خود را به عنوان یکی از گرایش های سوسیالیستی نیروهای خارج از کشور، پی گرفت.محمود راسخ مخالف فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران بود و سرنگونی آن را گام نخستین در پیش برد جنبش رهائی مردم ایران دانسته و هر نوع سازش و اهمالی در این عرصه را برنتافته و آن را بالاتر از هر نوع مصالح سازمانی و ملاحضات گروهی می دانست.

 

 رفقا و دوستان گرامی !

 

درگذشت محمود راسخ مبارز قدیمی و خستگی ناپذیر آزادی و رهائی ایران،عضو پیشین شورای موقت سوسیالیست های چپ ایران و از بنیانگذاران این شورا را به خانواده و بستگان، هم رزمان و همه مبارزان راه آزادی واستقلال ایران  تسلیت می گوئیم.

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

 

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ برابر با ۲۱ فوريه ۲۰۱۵

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©