Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ برابر با  ۰۲ سپتامبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲  برابر با ۰۲ سپتامبر ۲۰۱۳
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

به مناسبت کشتار دسته جمعی در کمپ اشرف

 

کشتار جنایت کارانه اعضای سازمان مجاهدین خلق را محکوم می کنیم

 

در بامداد یک شنبه دهم شهریور ۱۳۹۲برابر با اول سپتامبر ۲۰۱۳ با حملات نیروهای عراقی به کمپ اشرف در نزدیکی بغداد، ده ها تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق به شکل جنایت کارانه ای به قتل رسیدند. این کشتار دلخراش آنچنان وحشیانه و از پیش طراحی شده بود که مهاجمان دولت عراق حتی به بیماران در روی تخت های بیمارستانی نیز رحم نکردند و بیماران و  اسیران دستبند زده را با شلیک گلوله به سرشان اعدام کردند تا تعداد هر چه بیشتری را از بین برده باشند. خوشحالی و تقدیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از این اقدام ضدبشری و جنایتکارانه، تردیدی باقی نمی گذارد که که سپاه پاسداران در سازماندهی این جنایت دست داشته است تا جائی که در بیانیه سپاه آمده است « سپاه این انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود». تردیدی نباید داشت که انجام این جنایت وحشیانه در دهم شهریور؛  در بیست و پنجمین سالروز قتل عام زندانیان سیاسی در ایران، دهن کجی آشکاری به آن جنایت هولناک نیز هست. به نظر می رسد این کشتار، آغاز مجدد قتل های زنجیره ای باشد که نمونۀ آن را یک بار دیگر نیز دیده ایم.

 

سازمان ما کشتار وحشیانه و سازمانیافتۀ اعضای  سازمان مجاهدین خلق توسط نیروهای عراقی و همدستان ایرانی شان را بشدت محکوم می کند. حمله به انسان های بیدفاعی که به صورت پناهنده در کشور عراق به سر می برند و منتظر خروج از این کشورند و کشتار آنها، نمونه بارز جنایت علیه بشریت است و آمران و عاملان این جنایت باید به دست عدالت سپرده شوند. سازمان ما از تمامی نیروهای آزادی خواه و همه سازمان های مدافع حقوق پناهجویان  و مدافع حقوق بشر می خواهد با ابراز انزجار از این اقدام وحشیانه، از هر طریق ممکن به دولت عراق فشار بیاورند تا امنیت جانی  انسان های گرفتار آمده در کمپ های اشرف و آزادی  و دیگر کمپ ها در عراق را تضمین کنند تا امکان خروج آزادانۀ آن ها به هر کشوری که تمایل دارند فراهم آید.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران  انقلابی ایران (راه کارگر)

یازدهم شهریورماه ۱۳۹۲ـ دوم سپتامبر ۲۰۱۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©