Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ برابر با  ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱  برابر با ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲
بار دیگر بزرگترین ماشین جنگی خاورمیانه برای ویران کردن گتوی غزه به حرکت در آمده است

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر)

 

به مناسبت حملات جنایت کارانۀ  اسرائیل به غزه

 

به پاک سازی قومی ملت فلسطین اعتراض کنیم

 

یک بار دیگر بزرگترین  ماشین جنگی خاورمیانه، برای به خاک و خون کشیدن فلسطینبان بی دفاع گرفتار آمده در  گتوی غزه به راه افتاده است. سیاست پاک سازی قومی ملت فلسطین، بار دیگر در دستور نژادپرستان اسرائیلی قرار گرفته است تا تمام هستی یک ملت مظلوم و اسیر را در هم بکوبد. با پایان انتخابات آمریکا و در دستور قرار گرفتن انتخابات زودهنگام در اسرائیل، مردم فلسطین بار دیگر در زیر بمباران های وحشیانه قرار گرفته اند تا خشن ترین جناح بنیادگرایان صهیونیست را به عنوان مدافعان امنیت و آرامش به افکار عمومی اسرائیل قالب کنند. این جوهر و انگیزۀ بیواسطۀ  راه اندازی جنگ بیشرمانۀ و غیرانسانی کنونی علیه یک ملت مظلوم و آواره است. سیاست مداران اسرائیلی آغاز کنندۀ جنگ خونین، در کنار کُر جهانی دولت های امپریالیستی و رسانه های گروهی شان، ادعا می کنند که حمله اسرائیل به غزه خصلت دفاعی دارد و  برای پایان دادن به موشک پرانی های بنیادگرایان اسلامی انجام می گیرد. اما همه می دانند موشک هائی که از سر یاس و ناامیدی بسوی اسرائیل پرتاب می شوند، هیچ ارزش نظامی ندارند.

 

آنچه در غزه جریان دارد، گوشه ای از پاک سازی یک ملت مظلوم است که دهه ها جریان دارد. ملتی که نمی خواهد از خانه،  کاشانه و سرزمین مادری اش دست بردارد. ملتی که  حق دارد آزاد باشد؛ امنیت داشته باشد؛ رفاه داشته باشد؛ و از  یک زندگی شایستۀ انسانی برخوردار باشد. اما دولت اسرائیل،  همین ملت مظلوم را در دوبخش جدا شده از هم، در سرزمین مادری  شان زندانی کرده و در زیر بدترین محاصرۀ اقتصادی و سرکوب های سیاسی و فرهنگی  قرار داده است.  در این محاصرۀ جنایت کارانه، مردم از حداقل های تغذیه محروم شده اند و بدون دسترسی به  حداقل های منابع  اقتصادی و حتی  دارو با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و هر چند سال یک بار، از زمین و هوا و دریا، زیر آتش ارتش تا دندان مسلح اسرائیل قرار می گیرند تا به شرایط قرون وسطائی پرتاب شوند. این ملت مظلوم در چنبره ی ائتلافی منفی از سیاست های ویرانگر  بنیادگرایان اسرائیلی و حامیان امپریالیستی اش و سیاست های ارتجاع عرب و بنیادگرایان رنگارنگ اسلامی گرفتار آمده است. مسئله اصلی این است که نژاد پرستان صهیونیست و حامیانشان،  نه تنها  امکان شکل گیری یک دولت مستقل فلسطینی را از بین می برند بلکه  حق موجودیت ملت فلسطین را نمی پذیرند. به یاد بیاوریم که دولت آمریکا حتی  عضویت دولت خودگردان فلسطین در یونسکو را تحمل نمی کند. از این ها  بدتر، صهیونیست ها و حامیانشان،  فلسطینیان را متهمان اصلی این ماجرا قلمداد می کنند به این بهانه که آن ها موجودیت دولت اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند. این دروغ آشکار و بی شرمانه، بارها حتی از سوی نیروهای صلح دوست و مترقی اسرائیلی نیز افشاء شده است.

 

سازمان ما سیاست پاک سازی قومی فلسطینیان را مانند همیشه بشدت محکوم می کند. ما بر این اعتقادیم که حمله کنونی نژادپرستان اسرائیلی به غزه، اقدام جنایت کارانه ای است که باید از سوی تمامی مردمان آزادیخواه و نیروهای صلح دوست و مترقی جهان  محکوم گردد. ما بر این باوریم که فلسطینیان نیز باید مانند  مردم اسرائیل، از حق زندگی آزادانه، همراه با امنیت، آرامش، رفاه برخوردار باشند. برای ایجاد شرایطی که زندگی مسالمت آمیز تمامی مردم ساکن اسرائیل و فلسطین، چه عرب، چه یهودی، چه مسلمان، چه مسیحی، چه سیاه، چه سفید  مقدور باشد، باید در گام اول با سیاست پاک سازی قومی دولت اسرائیل و بنیادگرایان صهیونیست با تمام قوا  به مقابله برخاست. با به رسمیت شناخته شدن حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، با فراهم آمدن شرایطی که تمام آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود بازگردند و در آزادی، آرامش، امنیت و رفاه زندگی انسانی داشته باشند، زمینه های رشد بنیادگرایان اسلامی نیز در میان مردم فلسطین خواهد خشکید و نفرت قومی و مذهبی در میان مردمان این منطقه  پایان خواهد یافت.

 

به پاک سازی قومی ملت فلسطین اعتراض کنیم!

با تمام قوا از حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین دفاع کنیم!

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۲۹ آبان ۱۳۹۱ـ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۲

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©