Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ برابر با  ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰  برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱

 

بانک ها را اشغال کنیم

 

روز اقدام جهانی علیه انحصارات مالی جهانی!

 

   29 روز قبل،  جنبش"وال استریت را اشغال کنیم" با همایش اعتراضی خود در " وال استریت"،  ستاد اصلی سرمایه مالی جهانی،  جنبشی را آغاز کرد که بسرعت شگفت آور در آمریکا به یک جنبش سراسری اعتراضی علیه سرمایه مالی مبدل شد. در فاصله ای کمتر از یک ماه  شعار محوری جنبش،" 99 در صد در برابر یک در صد"  بازتاب توده ای عظیمی پیدا کرد و توانست به ترجمان خشم و نفرت سراسری مردم آمریکا از نظام سرمایه داری در دژ اصلی آن یعنی ایالات متحده آمریکا مبدل شود.

 

امروز، پانزدهم اکتبر،  با فراخوان روز اقدام جهانی " بانک ها را اشغال کنیم!" این جنبش می خواهد به سراسر جهان تحت حاکمیت سرمایه گسترش یابد. در بیش از 900 شهر در 78 کشور برگزاری تطاهرات علیه بانک ها و یا بانک های اصلی این کشورها فرا خوانده شده است. شبکه اختاپوسی نظام بانکی ومالی سرمایه داری معاصر در ازای ثروت اندوزی افسانه ای یک درصد از سرمایه سالاران،   جهان ما را به آستانه بربریت و نابودی می کشاند،  میلیاردها انسان را به قعر فقر و مسکنت سقوط می دهد و با تخریبمحیط زیست زندگی در سیاره ما را ناممکن می سازد. جنبش "بانک ها را اشغال کنیم" جنبشی ضد نظام حاکم بر جهان بوده  و سراسری شدن آن می تواند پیکارهای ضدسرمایه داری در جهان را بالنده تر سازد.

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر) با حمایت از جنبش " بانک ها را اشغال کنیم" و روز جهانی اقدام علیه انحصارات مالی  از همه فعالان سازمان می خواهد که با همه قوا در این جنبش شرکت کرده و به سهم خود به بالنده تر شدن پیکارهای ضدسرمایه داری در سراسر جهان یاری رسانند!

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©