Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ برابر با  ۱۱ اگوست ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰  برابر با ۱۱ اگوست ۲۰۱۱
اطلاعیه :

 

 

اطلاعیه :

 

 

فراخوان عمومی به گردهمایی حمایت از زندانیان و پناهجویان سیاسی در گوتنبرگ

 

 

کمپین پناهجویان ایرانی در گوتنبرگ که به مدت 6 ماه فعالیتهای مستمری در خصوص دفاع از حقوق پناهندگی داشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با بر افروختن 1000 شمع نورانی در دوم سپتامبر به حمایت از زندانیان سیاسی در بند و پناهجویان سیاسی ایرانی آواره در سراسر جهان دست خواهد زد .

به گزارش ستاد خبری کمپین در این اطلاعیه آمده : امروزه تجلی هر صدای معترض مردم ایران ، تحت حاکمیت ظالمانه جمهوری اسلامی ، با عبارات شکنجه و زندان در خانه و آوارگی و بی حقوقی در غربت ، عجین شده است .

 

دستگاه سرکوب نظام جمهوری اسلامی با بهره برداری از ابزار  شکنجه ، اعدام ، زندان ، ارعاب و اختناق و نا امنی صدای اعتراض مردم را که از گلوی آزادی خواهان و مبارزان سیاسی بر می آید یا از طریق اعمال غیر انسانی ترین اقدامات سرکوب کرده و یا بخشی از آنان رااز طریق کوچ اجباری و تبیعد راهی غربت و آوارگی در اقصی نقاط جهان کرده است.

 

زندانیان سیاسی داخل کشور از هر گونه حقوق انسانی و قانونی خود بی بهره اند همانگونه که پناهجویان ایرانی نیز بی سرنوشت در بین معادلات سیاسی و اقتصادی سود جویان با جمهوری اسلامی در بی حقوقی مطلق به سر می برند.

 

از طرفی دیگر اوضاع و شرایط حاکم بر نقض همه جانبه حقوق بشر در ایران غالبا از سوی مدعیان حقوق بشر نادیده گرفته میشود و جهان نسبت به فراریان از بزرگترین زندان دنیا که تحت حاکمیت رژیمی غیر مردمی و دیکتاتوری قرار دارد، بی تفاوت است و این بی توجهی هر روز فاجعه ای را برای جامعه پناهندگان به ارمغان می آورد که مرگ آرام و تدریجی و بلاتکلیفی برای آنان مهمترین مشخصه آن است .

 

گردهمایی حمایت از زندانیان و پناهندگان سیاسی که با برافروختن هزار شمع در گوتنبرگ برگزار خواهد شد بهانه ایست تا بتوان صدای عدالت خواهی و اعتراض خود را به نقض هر گونه حق انسانی چه در داخل ایران و چه در خارج از مرزهای آن نسبت به پناهندگان و مبارزین سیاسی به گوش جامعه بین الملل برسانیم و وجدانهای آگاه و بیدار را در مسیر مبارزه با فسادی که جغرافیای ایران را بر گرفته و بوی تعفن آن از دهان دیگر بنیادگرایان در منطقه نیز به مشام می رسد ، با خود همراه کنیم.

 

لذا از همه انسانهای آزاده ، احزاب و گروههای سیاسی و اجتماعی دعوت می کنیم در این مسیر همچون گذشته  یار و همراه ما بوده و با اعلام همبستگی با آنان در تعیین و تغییر سرنوشت این گروه از انسانها با آنها همراه باشند.

 

زمان : 2 سپتامبر 2011  ساعت 20:30

 

میدان گوستاو آدلف ، گوتنبرگ ، سوئد

 

تلفنهای تماس با برگزار کنندگان :

 

بهزاد جوادیان  0046737551075   مهدی شیخ نجدی

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©