Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ برابر با  ۱۲ می ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵  برابر با ۱۲ می ۲۰۱۶


تقاضا برای پایان دادن به اعتصاب غذا


محمود بهشتی لنگرودی (1)،  اسماعیل عبدی و جعفر عظیم زاده! یاران در بند،  از پیش می دانیم که پذیرش این تقاضا برایتان بسیار سخت است، اما به خود اجازه داده ایم که فروتنانه از شما بخواهیم که به اعتصاب غذای خود پایان دهید. می دانیم اعتصاب غذا آخرین وسیله ای ست که زندانی با به خطر انداختن جان خویش، به آن متوسل می شود تا فریاد دادخواهی اش از دیوارهای بلند زندان بر گذرد، تا همگان بدانند در ایران، حکومت گران، این زندانبانان، با فعالین اجتماعی چه می کنند.
فریاد شما هم اینک ازفراز بر و باروی زندان پر کشیده است و بسیاران دیگر در سراسر جهان آن را شنیده اند: در ایران بیش از٥٠٠ نفر از معلمان به رغم  فضای سرکوب و اختناق و نبود فرصت کافی برای سازمان دادن اقدام گسترده و سراسری، در همبستگی با شما  دو روز اعتصاب غذا کردند و چندین تشكل كارگری و اجتماعی،  همبستگی خود را با شما اعلام داشتند. افزون بر این، دهها و شاید صدها برابر این تعداد نیز ضمن پشتیبانی از خواست ها و مطالبات شما از آنچه بر شما می رود، در نگرانی بسر می برند. در خارج از کشور نیز خبر اعتراض واعتصاب غذای شما را اتحادیه های کارگری، (شامل اتحادیه های معلمان) و دیگر تشکلات مترقی و نهاد های مدافع حقوق انسان شنیده اند و از خواسته های به حق شما اعلام  پشتیبانی کرده اند و انتظار می رود که  اقدامات بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

 یاران در بند، شما بخوبی اگاهید که فعالین سرشناس هر جنبش اجتماعی، جانشان پاره ای از جان جنبش است. نمی خواهیم که بر بار مسئولیت تان بیافزاییم، اما به خود اجازه می دهیم که در این لحظات سخت، از شما تقاضا نماییم که برای حفظ سلامتی خویش و رفع نگرانی همه کسانی که از شما  پشتیبانی می کنند، به اعتصاب غذای خود پایان دهید.

 

ما همچنان وظیفه خود می دانیم که فریاد داد خواهی شما را هر چه بیشتر بازتاب دهیم،  جهت تحقق خواسته های شما از هیچ کوششی دریغ نکنیم  و از همه تشکلات  کارگری و مدافع حقوق انسان در جهان می خواهیم  که به نقض و سرکوب  گسترده حقوق اولیه کارگران و معلمان در ایران اعتراض کنند و برای آزادی بدون قید و شرط شما و همه زندانیان سیاسی، بطور پیگیر و به هر طریقی که می توانند دست به اقدام بزنند. (2)

 

یازدهم ماه مه 2016

 

 

(1)- خوشبختانه قبل از انتشار این بیانیه مطلع شدیم که آقای بهشتی از زندان آزاد شدند. آزادی محمود بهشتی لنگرودی را به خانواده، همکاران و همه آنهایی که برای آزادی او تلاش کردند، تبریک می گوییم.

(2) چنانچه شما نیز  مایلید  این بیانیه را امضا کنید، لطفا مشخصات خود را از طریق ایمیل زیر ارسال کنید: moaleman95@gmail.com

 

 

 

ستار رحمانی، رضا رشیدی، ایوب رحمانی،  ابراهیم آوخ  فعال سیاسی و رسانه ای، فرج آلیاری فعال سیاسی، مرتضی افشاری، سيما احسان خواه معلم، هوشنگ انصاری، ایران انصاری، علی اعتدالی فعال سیاسی، باقر ابراهیم زاده فعال سیاسی، کیمورث امیری، رحیم استخری فعال سیاسیٍ، صادق اميري   فعال كارگري، بهمن امینی، علی اعتدالی فعال سیاسی، نسرین ابراهیمی، پروین ابراهیم زاده، صادق اندواری، مهناز باقري، يداله باقري  فعال كارگري، عسکر شیرین بلاغی فعال سیاسی، احمد بخرد طبع کارگر مطبوعات، پاریس، مجید دارابیگی فعال سیاسی، امیر پیام، استی پیروتی، علی پیچگاه کارگرشرکت نفت( تبعیدی) ابراهیم پرتوی، نصرت تیمورزاده، فریبا ثابت فعال سیاسی و فعال جنبش زنان، علي حسين پور، مهناز حسيني، صدیق جهانی، حمید جهانبخش، بهروز سورن، بیژن سعید پور فعال سیاسی، هدایت سلطان زاده فعال سیاسی، اکبر سیف، سید خلیل سجادی، پروین سلطانی،  سوسن شهبازی،  کیتاش شمس فعال سیاسی، امید صالحی، ایرج حیدری فعال سیاسی، شهلا خباز زاده فعال سياسي، محسن خوشبین کارگر، ساسان دانش، علی دماوندی، سعید عدنان دادور، بیژن رستگار، علی رسولی، پروانه رحمانی، سعید رجایی، مهر غلام عسگری فعال کارگری در تبعید، حسن عزیزی فعال سیاسی، هدایت غلامی فعال سیاسی، رضا فتحي فعال كارگري، الماس فرضی( صمد) مدیرامور پناهندگی ، مرتضی  فاتح فعال كارگري، بهاالدین فرجی، مظفر فلاحی کارگر، فرخ قهرمانی زندانی سیاسی سابق، جواد قاسم آبادی اموزگار تبعیدی، رئوف کعبی، رضا کعبی، آرش کمانگر، سودابه گشتاسبی، حسن گلزاري فعال كارگري، اسکندر لطفی، امیر جواهری فعال عرصه کارگری، علی مبارکی کارگر، شاهپور موری، حسن محمدي   فعال كارگري، شوكت محمدي   فعال كارگري، كوكب محمدي،  لاله محمدي فعال زنان، شايان مشكين قلم    فعال حقوق كودك، مریم محمدی، ناهید ناظمی، فعال سیاسی و فعال جنبش زنان، آمادور نویدی فعال سیاسی، علیرضا نوایی، حسین نقی پور، برهان وهابیان، ناصر هبکی ، فرامرز یادگار.

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©