Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ برابر با  ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴  برابر با ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵
پیام تشکر خانواده شاهرخ زمانی

پیام تشکر خانواده شاهرخ زمانی

از شرکت کنندگان در مراسم ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

 

با درود به جان باختگان راه آزادی ، ما شاهرخ عزیزمان را از دست دادیم و در حال حاضر روزهای سختی را پشت سر میگذرانیم ، اما حضور چشمگیر کارگران، دانشجویان و انسانهای شریف در مراسم تشیع پیکر شاهرخ مرهمی بر دردهایمان بود، لذا ما بدینوسیله از همه کسانی که به هر نحوی ( با حضور خود ،با تماس تلفنی یا ارسال پیام و یا اعلام دفاع و حمایت در شبکه های اجتماعی و ….) در این روزهای سخت ما را همراهی کردند به ویژه اعضای تشکلهای مستقل کارگری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

و بدون شک می دانیم در آینده نیز ما را تنها نخواهند گذاشت و انتظار داریم با فداکاری و صلابت راه شاهرخ را ادامه بدهند

از طرف خانواده شاهرخ زمانی

گفتنی است مراسم تشییع جنازه زنده یاد شاهرخ زمانی بیست و چهارم شهریور با حضور گسترده خانواده ، فعالان کارگری و دوستدارانش در آرامگاه وادی رحمت تبریز برگزار گردید.

نشر توسط:حقوق معلم و کارگر 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن زیر قسمتی از یکی از بیانیه های شاهرخ زمانی می باشد که از دوستانش در خواست کرده بود در صورت مرگش به اشتراک گذاشته شود:

“ در پایان قابل تذکر میباشد که در اداره اطلاعات بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم تهدید به مرگ شده ام از جمله مسمومیت٬ قرار دادن در کنار افراد عادی مبتلا به ایدز، وادار کردن افراد نامتعادل روانی٬ جانی و خطرناک به درگیری با من، قرار دادن افراد اطلاعاتی در پوشش زندانی در کنار من که مرا تشویق به فرار میکردند تا حین فرار با تیر کشته شوم که با شناسایی و افشای این افراد از آنها دور شده ام. مامورین مردمی و خوب زندان چندین بار در زندان در این مورد به من تذکر داده اند که با توجه به نمونه مهندس امانی، مبارزی که توسط مامورین از طریق فرار ساختگی از بین برده شد، مواظب خودم باشم. در مورد هرگونه عواقب از این قبیل من به همه هشدار .میدهم. مرگ من در زندان بهر دلیل متوجه مسئولین می باشد.”

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©