Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ برابر با  ۰۸ ژوئن ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰  برابر با ۰۸ ژوئن ۲۰۱۱
ضرورت ايجاد رسانه ای فراگير متعلق به طيف چپ

ضرورت ايجاد رسانه ای فراگير متعلق به طيف چپ

اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور

 

اطلاعيه شماره ۱

ضرورت ايجاد رسانه ای فراگير متعلق به طيف چپ

خطاب به:

احزاب، سازمانها ، افراد, نهادها و انجمن های مدافع سوسيا ليسم

نيروهای آزاديخواه و برابری طلب

جنبش ضد استبدادی در ايران و اعتلائ آن در چند سال گذشته و زنجيره خيزش های انقلابی جهان بويژه در منطقه خاورميانه که در متن بزرگترين بحران های اقتصادی تاريخ سرمايه داری جهانی مشتعل شده اند نشانه هايی هستند از آعاز دوران حرکت های بزرگ توده ای در منطقه ما. اما يکی از واقعيت های تلخ و هشدار دهنده در همه ی اين حرکت های توده ای عدم حضور نيرومند و بايسته جريان های چپ و مدافع سوسياليسم است. در شرايط کنونی جريان های چپ در خارج از کشور در صورتی می توانند در تقويت نفوذ چپ در داخل و نيز خارج از کشور تاثير گذار باشند که از رسانه ای فراگير و قابل دسترس برای عموم بر خوردار باشند.تقويت نفوذ چپ در عين حال برای نيروهای مدافع آزادی و دموکراسی نيز بهترين و قويترين ضامن پی ريزی شالوده های دمکراسی خواهد بود. در اين راستا اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور به پيروی از مصوبه نشست دوم اين نهاد در شهر شيکاگو در تارخ ۱۸ و۱۹ و ۲۰ فوريه ۲۰۱۱ در تدارک ايجاد و پخش برنامه ای هفتگی است که بتواند همراه و همگام با ديگر رسانه های متعلق به طيف چپ ، پژواک مبارزات مردم ايران عليه کليت رژيم ارتجاعی و سرمايه داری جمهوری اسلامی را وسيع تر سازد.

وظايف و هدف گذاری اين برنامه را می توان چنين بر شمرد:

-انعکاس مسائل ، مشکلات و مبارزات کارگران- زحمتکشان و مزد و حقوق بگيران.

-انعکاس صدای پيشروان کارگران و زحمتکشان و فعالان چپ و مترقی و ايجاد تربيونی آزاد برای آنها و عموم مبارزات حق طلبانه مردم ايران وجهان در چهار چوب قطع نامه پايانی نشست اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور.

-دفاع از مبارزات زنان ، مليت های تحت ستم و دانشجويان... در ايران.

-فراهم آوردن زمينه ای مساعد برای گفتگو ها و مراودات فکری گرايش های مختلف چپ و معرفی تحليل ها و ديدگاه های گوناگون مارکسيستی در زمينه های مختلف زندگی اجتماعی و سياسی ايران و جهان.

-گسترش ارتباطات و دامنه سازمان يابی در خارج از کشور و تقويت توان بسيج آن در حمايت از مبارزات داخل کشور . همراه با پيشبرد اين اهداف ، برنامه ی مورد نظر می تواند محوری اساسی برای همکاری و اتحاد عمل تمامی مدافعين سوسيا ليسم تبديل گردد.

اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور خرسند است که به سهم خود در اين جهت گام برداشته است اما خرسندی ما صد افزون خواهد گشت آن گاه که با همياری و هم فکری تک تک مبارزان شاهد موفقيت عملی اين برنامه تلويزيونی باشيم.

تلويزيون هفتگی اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور هر يکشنبه از تاريخ ۳ جولای ۲۰۱۱ راس ساعت يک بعد از ظهر به وقت شرق آمريکا ساعت ۷ عصر به وقت اروپای مرکزی و ساعت ۳۰ .۹ شب به وقت ايران از طريق کا نال تلويزيون انديشه به مدت يک ساعت پخش مستقيم خوا هد شد. باز پخش همين برنامه نيز دوشنبه ها راس ساعت۱۰ صبح به وقت شرق آمريکا خواهد بود.

در اين گام های نخستين و برای رسيدن به گام های بلند تر تقاضا منديم که پيشنهادات - نظرات و انتقادات خود را از ما دريغ نداريد.

همياريتان باعث دلگرمی و موجب تقويت فرم ومحتوی اين برنامه خواهد بود و نيز بر سرعت گام هايمان خواهد افزود.

خواهشمنديم به هر طريق ممکن در تبليغ اين برنامه تلويزيونی ياريمان دهيد.

 

زنده باد اتحاد عمل نيروهای چپ بر عليه کليت رژيم جمهوری اسلامی و هر گونه مداخله امپرياليستی در امور ايران و ديگر کشورها

زنده باد سوسياليسم

اتحاد چپ ايرانيان در خارج از کشور

يکشنبه ۸ ژوئن ۲۰۱۱ برابر با ۱۸ خرداد ۱۳۹۰

iranleftalliance@gmail.com

North America

Intelsat Galaxy 25

Frequency: 12090

Polarization: Horizontal

Symbol Rate: 20000

FEC: 3/4

Europe ، Middle East

Eutelsat Hot Bird

Frequency: 10723

Polarization: Horizontal

Symbol Rate: 29900

FEC: 3/4

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©