Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ برابر با  ۳۱ می ۲۰۱۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰  برابر با ۳۱ می ۲۰۱۱
كميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل متحد(آنكارا/تركيه)

 

 

كميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل متحد(آنكارا/تركيه)

 

رياست محترم

 

همانطور كه اطلاع داريد، آقاي بيژن فتحي شورباريكي از پناهندگان مستقل فرهنگي،اجتماعي و سياسي ايراني مي باشد كه سالهاي بسياري از عمر خود را صرف مبارزه با سياستهاي ارتجاعي رژيم جمهوري اسلامي در استان اصفهان نموده است و بيش از يكسال پيش ناچار شد براي نجات جان خود از ايران خارج و خود را به دفتر كميسارياي عالي پناهندگان در تركيه معرفي نمايد.

با توجه به شرايط جسمي ، روحي و امنيتي نامبرده نه تنها تاكنون او را به كشور امني منتقل ننموده ايد بلكه متاسفانه با جواب استيناف از طرف سازمان شما مواجه شده است.

همانطور كه مجامع بين المللي گفته اند و در اخبار نيز آمده است، متاسفانه رژيم جمهوري اسلامي  در تاريخ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ (  ۱۷مه ۲۰۱۱ ) دو فرزند او به نام هاي محمد و عبدالله را در كمال بيرحمي اعدام نمود.

 هم اكنون خانم مهوش علاسوندي همسر آقاي فتحي پس از اعتراضات خود به رژيم اسلامي ناچار شده است با انبوهي از مشكلات روحي حاصل از اعدام فرزندان، از كشور خارج شود!

ما جمعي از فعالين حقوق بشر و سياسي ايران، محترمانه از شما تقاضا داريم هرچه سريعتر آقاي بيژن فتحي شوربايكي و همسرش خانم مهوش علاسوندي  را با توجه به شرايط خاص، روحي ، جسمي و امنيتي، به كشور امني منتقل نموده تا بتوانند مصيبتهاي حاصل از فشار رژيم ضد بشري جمهوري اسلامي در ايران را تحمل نمايند.

 

با سپاس:

جمعي از فعالين حقوق بشر و سياسي ايران

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©