Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ برابر با  ۱۱ ژانويه ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰  برابر با ۱۱ ژانويه ۲۰۱۲
اطلاعیه شماره ۱۴

 

اطلاعیه شماره ۱۴

 

دستگیری اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی محکوم است

آخرین خبر از وضعیت نابسامان رضا  شهابی

 

شریف ساعد پناه و مظفر صالح نیا از اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی، کارگر و عضو اتحادیه آزاد کارگران ایران در شهر سنندج برای چندمین روز در بازداشت به سر میبرند و دستگاه قضایی برای آزادی موقت آنها قرار وثیقه ی 80 میلیونی صادر کرده است.

تنها جرم شریف ساعد پناه که یکی از فعالان کارگری خوشنام و زحمت کش در شهر سنندج می باشد و نیز تنها گناه مظفر صالح نیا دفاع از حق و حقوق انسانی و ابتدایی برای خود و دیگر هم طبقه ای هایشان می باشد.ادامه ی بازداشت ساعد پناه  و  صالح نیا به هر بهانه و انگ واهی از سوی تمامی اعضای کمیته دفاع از رضا شهابی محکوم میباشد و ما خواستار آزادی ایشان و پایان دادن به پرونده ی قضایی ایشان هستیم.

همچنین لازم به ذکر است که رضا شهابی کاملا بلاتکلیف در بخش جراحی اعصاب در بیمارستان امام خمینی به حال خود رها شده است و چندین بار دچار خونریزی از بینی شده است.پزشکان متوجه شده اند که این خونریزی ها در اثر صدمه دیدن رضا در دوران بازجویی در اوین میباشد.و مشخص شده که در اثر ضربات شدیدی که به سر او وارد آورده اند ضایعات و صدمات جبران ناپذیری در ناحیه ی سر و در اعصاب و مغز او به جا گذاشته اند.

پزشکان اعلام کرده اند که اکنون متوجه شده اند برای آمادگی برای عمل جراحی ضروری است علاوه بر دیگر بهبودی ها، این ضایعات مغزی ایجاد شده در اثر ضربه زدن به سر رضا نیز بهبود یابد.

بدین ترتیب هر روزه مشکل جسمی حاد ِ جدیدی توسط پزشکان کشف میشود که همگی مربوط به آزار و اذیت هایی است که در بازجویی ها و در زندان بر سر رضا شهابی آورده اند.

 

کمیته دفاع از رضا شهابی – چهارشنبه 21 دیماه 90

شماره تلفن سخنگوی کمیته دفاع از رضا شهابی ، آقای محمود صالحی : 09188747104

k.d.shahabi@gmail.com

www.k-d-shahabi.blogspot.com

 

 

محكوميت دو نفر از اعضاي سنديكا به جزاي نقدي

                  

1390/10/18 ساعت 21:54:04

اقايان علي اكبر نظري و مرتضي كمساري از اعضاي سنديكاي كارگران  شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه  كه در مورخه 89/9/2از طرف بازپرسي شعبه دوم امنيت مستقر در اوين احضار و بازداشت شدند و پس از 36روز با قيد كفالت ازاد شده بودند ، پس از رسيدگي در دادگاه ويژه كاركنان دولت با محكوميت سه ميليون ريال جزاي نقدي مواجه شده  كه بعد از اعتراض اقايان نظري و كمساري در دادگاه تجديد نظراين حكم تاييد و با حضور نامبردگان  اجرا شد

سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه

هيجدهم ديماه نود

 

http://www.syndicavahed.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=370&Itemid=9

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©