Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ برابر با  ۰۱ مارس ۲۰۲۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱  برابر با ۰۱ مارس ۲۰۲۳
پرتوان باد خیزش ژن،ژیان، ئازادی

پرتوان باد خیزش ژن،ژیان، ئازادی

آکسیون شنبه ۴ مارس در Am steintorplatz

 

   رژیم کودک کش در برابر خیزش انقلابی مردم  همچنان از حربه  اعدام و شکنجه استفاده می‌کند. در هفته ایی که گذشت یک شهروند کرد بنام سرکوت احمدی ، و یک شهروند عرب خوزستان بنام حسن عبیات اعدام شدند. و همچنین  دو شهروند بلوچ بنام ابراهیم ریگی پزشک و پرویز صفاری هم بر اثر شکنجه جان باختند .این در حالی ست که نظام ترور و وحشت  هر روزه چند نفر از زندانیان عادی ،   با جرایم  مختلف را اعدام میکند.  امروزه تداوم  جنبش بیشتر در مناطق  اتنیک ها خصوصا بلوچستان ، کردستان و..... دیده می‌شود و خشنونت و سرکوب چون گذشته در این  مناطق بیداد میکند .بیش از شصت معترض زندانی به اعدام محکوم شده اند .حکومت جنایت پیشه با بحران اقتصادی در ابعادی نجومی در حال از بین بردن بیشتر سطح معیشت زندگی مردم است .دلار از مرز ۶۰ هزار تومان گذشته، این در حالی است که مزد کارگران و حقوق بگیران فقط بیست در صد قرار است اضافه شود.در حالی که قیمت دلار در چند ماه اخیر دو برابر شده است .سقوط روزانه ریال در کنار تورم افسار گسیخته سلامت و زیست اکثریت مردم را هر روزه بدتر از قبل میکند . نظام‌ ولایی  ناتوان در برابر امواج مبارزات روزمره کارگران، بازنشستگان و دیگر زحمتکشان که با اعتصاب و تظاهرات ، هر روزه  رژیم را به چالش میکشند و همین مقاومت و مبارزه جاری و ساری در اقصی نقاط ایران است که زمزمه هشدار  فروپاشی از درون جناح بندی‌های حکومت بلند شده است. مسموم کردن زنجیره ایی دانش آموزان دختر از طرف باند های اسید پاش حکومتی هم مانع تحصیل این دختران  نخواهد شد.

۸ مارس روز جهانی زن الهام بخش مبارزه زنان در جهان بوده است، از این‌رو، به سهم خود رزم و عزم خیزش انقلابی جاری را افزون‌تر خواهد کرد. مبارزه برای برابری و رفع تبعیض جنسی در همه اشکال آن در کنار مبارزه علیه شکنجه، اعدام و مبارزه برای آزادی بدون قید و شرط همه زندانیان سیاسی به شکلی روشن و مشخص در بیانیه تشکل‌ها و نهادهای صنفی بیان شده است. ما در حمایت و با پشتیبانی از منشور ۲۰ تشکل بر این باوریم که این خواست‌ها نه به مدد بدیل‌سازی‌های مصنوعی، از بالا و در راستای منافع مدافعان نظم کنونی جهان، بلکه با سازماندهی در اعماق جامعه دست‌یافتنی است. آزادی، دموکراسی و رهایی مردم تنها از رهگذر اراده‌ی مردم، با چشمانی باز، با بدیلی مردمی محقق می‌شود. 

ما با شرکت در آکسیون شنبه ۴ مارس در Am steintorplatz به روال معمول گرد هم می‌آییم و حمایت خود را از مبارزات مردم و از منشور نهادهای داخل با صدای رسا اعلام می‌کنیم. 

زندانی سياسی آزاد باید گردد زندان، شکنجه، اعدام ممنوع باید گردد

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی و برابری

کانون کنشگران دموکرات و سوسیالیست هانوفر

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©