Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ برابر با  ۱۴ اگوست ۲۰۲۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰  برابر با ۱۴ اگوست ۲۰۲۱
جعفر پناهی، فیلم‌ساز و کارگردان مشهور و بین‌المللی ایران با اشاره به عواقب دستورات رهبر جمهوری اسلامی در دوران کرونا و از دست

آمر قتل صدها هزار ایرانی کیست؟

 

نظر دو کارگردان سرشناس سینمای مستقل ایران

 

 محمد رسول اف: تویتر:  ویدیو نشان می‌دهد دستورها را چه کسی صادر می‌کند. «آمر» و نقش «عاملان» این کشتار جمعی در یاد میلیون‌ها ایرانی می‌ماند. #روز_دادخواهیخواهد رسید..

 

جعفر پناهی، فیلم‌ساز و کارگردان مشهور و بین‌المللی ایران با اشاره به عواقب دستورات رهبر جمهوری اسلامی در دوران کرونا و از دست رفتن جان صدها هزار نفر از مردم ایران، خواهان مسئولیت پذیری و پاسخگویی علی خامنه‌ای شد.او با انتشار پستی در اینستاگرام خود، در این باره نوشت:

 «این روزها شاهدیم که به اشکال گوناگون می‌خواهند قصور ناکارآمدی نظام در مهار کرونا را به بهانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم، لاپوشانی کنند و یا مسئولینی را مقصر جلوه دهند که هیچ اختیاری در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور ندارند. در حالی که از همان روزهای نخست، شخص رهبر جمهوری اسلامی خط‌مشی‌ها را تعیین کرده است. در ابتدا ویروس کرونا را کذایی خواند. سپس درست زمانی که تمام دنیا تلاش گسترده جهت پیشگیری داشتند، با تمام توان سعی در بی‌اهمیت جلوه‌دادن آن نمود. زمانی هم که سران دیگر کشورها در رقابت برای خرید واکسن بودند، دستور عدم خرید واکسن‌های تأیید شده را داد. حال که اکثر کشورها و حتی منطقه با تزریق به موقع واکسن تلفات را به حداقل رسانده‌اند، در ایران فقط نزدیک چهار درصد مردم واکسینه کامل شده اند و هر روز شاهد حداکثر آمار مبتلایان و تلفات هستیم. به‌تازگی ایشان عنوان کرده‌اند که بیماری کرونا مسئله اول، فوری و فوتی کشور است! هرچند این گفته نوش دارویی بعد از مرگ صدها هزار نفر! می‌باشد. آیا وقت آن نرسیده که برای یک بار هم که شده پاسخگوی سخنان ضدونقیض خود باشند؟ آیا به خطر انداختن جان هشتاد و پنج میلیون جمعیت ایران و مرگ صدها هزار نفر ارزش پاسخگویی دارد؟»

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©