Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ برابر با  ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱ دی ۱۳۹۸  برابر با ۲۲ دسامبر ۲۰۱۹
اطلاعیه نهاد های همبستگی

اطلاعیه نهاد های همبستگی

چهلمین روز جانباختگان خیزش آبان ماه ۱۳۹۸ را،

به ادامه جنبش مبارزاتی بدل سازیم!

  

هنوز چهل روز از کشتار وسیع فرزندانمان در دل خیزش بزرگ آبان ماه ۹۸ کشور نگذشته است . هنوزمادران و پدران داغدیده موفق نشده اند جنازه های فرزندان خود را ازجلادان نظام تحویل بگیرند. شواهد علنی نشان دهنده این است که؛ مزدوران جنایتکار اطلاعات سپاە پس ازدستگیری و شکنجە جوانان دراعتراضات آبان ماه، آنها را بقتل رسانده و پیکراین جوانان را بە داخل سد و رودخانە ها انداختە اند، پیکر تعدادی از این جوانان مبارز تا کنون در سد و رودخانه در کردستان و خوزستان پیدا شده است.ازاینروهنوز خانواده هایی درپی دست یابی و پیدا کردن جنازه فرزندان خود در کردستان – کرج، جنوب و ... هستند.

دربرابراین کشتار وحشیانه و غیرقابل کتمان، عوامل امنیتی رژیم منکر ابعاد این جنایت اند وعلی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی ادعا میکند؛ « بیش از۸۵ درصد ازجانباختگان، به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد وگرم غیر سازمانی کشته شده اند لذا اجرای پروژه کشته‌سازی ازسوی "معاندین" در این منطقه قطعی است.»

در بستر چنین شرایط هولناکی ؛ بیانیه ایی که از طرف جمعی ازمادران و بستگان قربانیان سرکوب‌ها و قتلهای عمد جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فرزندانشان انتشار یافته، بر این گواه است که : «به گمان ما این جنایت مصداق بارز جنایت علیه بشریت است و باید عوامل مستقیم آن را در دادگاه های بین المللی و علنی به پاسخ گویی بکشانیم تا بتوانیم جلوی تکرار این جنایت ها را بگیریم... ازمردم شریف و آزاده ایران و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که روز ۵ دی‌ماه (۲۶ دسامبر) که مصادف با چهلمین روز کشته شدن  فرزندان‌مان است را، روز بین‌المللی ادای احترام به قربانیان آبان‌ماه اعلام‌ کرده و با برگزاری مراسم یادبود، یک دقیقه سکوت کنیم. یا به هرطریق که می‌توانیم یاد عزیزان‌مان را گرامی داشته و این جنایات را محکوم کنیم».

چنین خواست روشنی این وظیفه را پیش روی ما فعالان نهاد های همبستگی می گذارد تا اعلام داریم :

اجازه ندهیم که حاکمیت زور و استبداد، روز چهلم  فرزندان جان باخته را مصادره به مطلوب نماید!

اجازه ندهیم که خون عزیزان خیزش عظیم آبان ماه۹۸، دستمایه مشتی ستمگر و دغلباز، جنایتکار و فرصت طلب، شود.

نگذاریم روی جوی خون فرزندان جنبش اعتراضی، اختلاسگران زالوصفت، به مرثیه خوانی نشینند و موج سواری نمایند.

فرصت ندهیم، انجام مراسم های چهلم با توجه به باورمردم، بدل به مرثیه خوانی وسینه زنی وعزاداری صرف گردد. چرا که انجام اینگونه مراسم سنتی، مهر باطل بر حقانیت مبارزات حق طلبانه بر علیه نظام جنایتکار جمهوری اسلامی کشیده، و پیگیری مبارزه به حق توده های خیزش آبان ماه و استمرار آن را از بستر اصلی منحرف خواهد ساخت وجاده رابرای فرصت طلبان حاکمیت اوباشان اسلامی هموار می کند!

ازمنظرمافعالان نهادها:حمایت ازدادخواهی کشتارآبان۹۸، وظیفه تخطی ناپذیر کل جامعه است ونمی توان سکوت نموده و از زیربار آن شانه خالی نمود.

ادامه راه جانباختگان آبانماه پرتوان باد!

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران ـ خارج از کشور

http://nahadha.blogspot.com/

https://t.me/nahadhayehambastegi

دسامبر 2019

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©