Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ برابر با  ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸  برابر با ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹
فراخوان تجمع بازنشستگان

 

فراخوان تجمع بازنشستگان فرهنگی، کشوری وتامین اجتماعی

بادرود

 

 پیرو اطلاعیه قبلی باستحضار کلیه بازنشستگان فرهنگی. کشوری وتامین اجتماعی میرساند برای اعتراض به عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری وهمترازی حقوق وهمچنین عدم اجرای رای دیوان محاسبات وهمچنبن اعتراض به عدم افرایش حقوق سالیانه برابر نرخ تورم ، ما بازنشستگان ساعت 10 صبح  روز دوشنبه  2 دی ماه مقابل مجلس وسازمان برنامه وبودجه تجمع اعتراضی برگزار نموده وخواهان خواسته های قانونی مان می باشیم

 

 به امیددیدار در روز دوشنبه ۲ دی ماه ساعت ۱۰ مقابل مجلس و سازمان برنامه و بودجه

«کانال انجمن صنفی بازنشستگان کشور»

......................................

اطلاعیه تکمیلی پیرامون تجمع دوم دی ماه بازنشستگان

 

خیلی مهم

  با درود

پیرو اطلاعیه های قبلی همانطور که مستحضر هستید ما بازنشستگان  از همه راه های قانونی برای احیای حقوق مغفول ماندهِ مان استفاده نموده ولی متاسفانه  دوازده سال است که نمایندگان ودولتیان ما را با وعده های توخالی مشغول نموده اند .

با وجود مصوبه های مجلس ، وعده های رئیس مجلس ، نمایندگان  و دولت که باید همترازی حقوق در دو ساله 99 و1400 پایان پذیرد.  و قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت کامل اجرا گردد ولی لایحه_بودجه پیشنهادی به مجلس خلاف این مصوبه ها و وعده هاست.

 لذا تنها راه رسیدن به حق مان را حضور در تجمعات اعتراضی مسالمت آمیز و بر طبق ماده ۲۷ قانون اساسی می دانیم و باید تا قبل از تصویب بودجه سال ۹۹ ، مسئولان را متوجه این فرق و فقر فلاکت بار کنیم در غیر این صورت باز یکسال دیگر باید حسرت بی تحرکی خود را بخوریم.

 

 به همین منظور ما بازنشستگان ساعت 10صبح دوم دیماه در مقابل مجلس تجمع اعتراضی برگزار نموده واز همه بازنشستگان کشوری وتامین اجتماعی انتظار می رود در این تجمع حق طلبانه حضوری گسترده داشته باشند واگر به هر علتی بازنشستگان استانهای دیگر قادر به حضور در تهران نیستند می توانند در استان خود درمقابل استانداری تجمع برگزار نمایند. شاید این آخرین وسیله اعتراضی باشد که بتوانیم به حقوق مغفول مانده خود نایل آییم.

 

بیایید از لاک سکوت وبی تفاوتی خارج شده و در راه احقاق حقوق ، همدیگر را یاری نماییم ما موفق خواهیم شد هرگاه که با هم باشیم ما موفق خواهیم شد چون حق با ماست. 

 

 

انجمن صنفی بازنشستگان کشوری

بیست و هفتم آذر نود و هشت

.................................

فراخوان تجمع بازنشستگان

 

پیرو اطلاعیه‌ ی قبلی به استحضار کلیه بازنشستگان فرهنگی ؛ کشوری و تامین اجتماعی می رساند برای اعتراض به عدم اجرای صحیح ق.م.خ.ک و کلیه قوانین در زمینه ی مواد مربوط به اعطای حقوق حقه بازنشستگان و همچنین عدم اجرای رای دیوان محاسبات برای پرداخت مطالبات مربوط به ضریب ۱۵۰به ۳۰۰، در سال ۸۴ و نیز اعتراض به عدم افزایش حقوق سالیانه متناسب با نرخ تورم و همچنین تعیین بودجه قطره چکانی ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای صندوق های بازنشستگی ورشکسته که حتی قادر به پرداخت حقوق ماهیانه اعضای تحت پوشش خود نمی باشند ، ما بازنشستگان:

 

ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲ دی ماه

مقابل مجلس

تجمع اعتراضی برگزار نموده و خواهان خواسته های قانونیمان خواهیم گردید

به امید دیدار همه مطالبه گران صنفی پیشکسوت.

 

تا حق خود نگیریم

از پای نمینشینیم

 

«پیشکسوتان آ. پ. پارک شهر»

٩٨/٩/٢۵

......................................

فراخوان تجمع دی ماه

 

بازنشستگان و فرهنگیان گرامی!

 

برای اعتراض به عدم اجرای صحیح ق.م.خ.ک و کلیه قوانین در زمینه مواد مربوط به اعطای حقوق حقه بازنشستگان و همچنین عدم اجرای رای دیوان محاسبات برای پرداخت مطالبات مربوط به ضریب ۱۵۰ به ۳۰۰ سال ۸۴ بازنشستگان و نیز اعتراض به عدم افزایش حقوق سالیانه به نسبت نرخ تورم و همچین تعیین بودجه قطره چکانی ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای صندوق های بازنشستگی ورشکسته، ما بازنشستگان تجمعی اعتراضی برگزار نموده و خواهان مطالبات قانونیمان هستیم.

 

دوشنبه ۲ دی

ساعت ۱۰ مقابل مجلس

 

معلمان گرامی طی فراخوان شورای هماهنگی قرار است زنگ دوم را در روز ۲دی در هر دو شیفت به کلاس نروند و در دفتر مدرسه تحصن نمایند. بنابراین پیشنهاد می شود بازنشستگان در شهرهای مختلف در مقابل اداره آ.پ تجمع نمایند و یا با حضور در مدارس در کنار همکاران شاغل، متحصنین را همراهی کنند، زیرا حضور آنان در مدارس باعث اتحاد و همدلی بیشتر می شود و این همراهی با معلمان متحصن در سال گذشته انجام شده است.

 

تا حق خود نگیریم/از پا نمی نشینیم

اتحاد بازنشستگان

.....................................................

فراخوان مشترک تجمع ٢ دی ماه

 

همراهان بازنشسته و شاغل!

 

ادامه فشارهای اقتصادی حکومت علیه مردم ، شرایط را غیر قابل تحمل کرده است.  صعود بی وقفه تمامی اقلام مربوط به سبد معیشتی خانوارها، زندگی میلیون ها شاغل ، بازنشسته و بیکاران را از آنچه که هست، وخیم تر ساخته که  خیزش آبانماه و کشته شدن صدها نفر جوان بیدفاع و هزاران نفر بازداشتی گواه بر یک صفبندی آشکار از اقلیتی صاحب ثروت و قدرت در مقابل میلیونها مردم تحت فشار و محروم است.

 

از طرفی بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، نشان دهنده این واقعیت است که سهم اکثریت مردم، در مقایسه با افزایش بودجه به نهادها و سازمان های نظامی- امنیتی و تبلیغاتی حاکم، و حتی معافیت اقلیت مرفه از پرداخت مالیات، ناچیزتر از قبل شده است و اراده ای برای تغییر این وضعیت از بالا مشاهده نمیشود.

 پیشنهاد تنها ۱۵ درصد افزایش حقوق در برابر تورم بالای ۴۰ درصد و اختصاص بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی به جای ۳۰ هزار میلیارد تومان جهت همترازی حقوق بازنشستگان یعنی آب از آب برای ما تکان نخواهد خورد و این سیاست ها نه تنها کوچکترین تاثیری در بهبود شرایط زندگی ما نخواهد داشت، بلکه آینده تیره تری را نشان میدهد!  بودجه ای که  برای میلیونها انسان بیکار  بعنوان ابرچالش این جامعه، اساسا"  رویکردی ندارد.

در مقابلِ سیاست بی تفاوتی دولت، نسبت به سرنوشت میلیون ها بازنشسته و مزدبگیر که هر ساله برایمان رقم زده می شود، راهی جز ادامه اعتراض و تجمع ومقابله با تبعیض و نابرابری، برای ما باقی نمی گذارد.

با اتحاد و همبستگی تمامی شاغلان و بازنشستگان حول مطالبات مشترک و ایستادگی در برابر تحمیل شرایط مرگ تدریجی ، با برگزاری تجمع و سایر شیوه های اعتراضی تا تحقق مطالبات قانونی و مسلم خود پیگیر خواهیم ماند.

 

وعده ی دیدار ما

روز دوشنبه ۹۸/۱۰/۲ ساعت ۱۰ صبح، مقابل مجلس

 

١- گروه اتحاد بازنشستگان

٢- چالش صنفی معلمان ایران

٣-انجمن صنفی برق و فلزکار کرمانشاه

۴- شورای بازنشستگان ایران

۵-بخشی از بازنشستگان فولاد

۶-اتحاد بازنشستگان ایران

٧-گروه ١٩ اسفند

........................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©