Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ برابر با  ۰۳ ژوئن ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸  برابر با ۰۳ ژوئن ۲۰۱۹
بیانیه گروه چالش صنفی معلمان ایران

بیانیه گروه چالش صنفی معلمان ایران

در محکومیت هرگونه مجوزصدور انفصال از کار

آقای  محمد حبیبی

 

""شما نمی توانید صلح را از آزادی جدا کنید، چرا که هیچکس نمی تواند در صلح باشد مگر آزادی داشته باشد،""

               « مالکوم ایکس »

 

گروه چالش صنفی معلمان ایران با رویکرد حمایت از تمام معلمانِ دلسوز که حامی برابری تحصیلی و عدم تبعیض در فرصت یابی تحصیلی برای فرزندان این مرز و بوم می باشد، اعلام می دارد ؛ برای آنکه آموزش به نقطه ای نرسد که گریبان کشور را ظلم وتباهی بفشارد و عدم رعایت قانون اساسی کشور از طرف خودِ مجریان قانون ملکه ذهن و رفتار بقیه مردم نشود، باید خود مجریانِ قانون به  اولین درس های حقوق شهروندی که آزادی بیان یکی از بند های آن است، احترام بگذارد و با قرار اینگونه حکم ها بی قانونی نکند.

 

آقای  محمد حبیبی معلمی اندیشمند ودلسوزی که بارها به خاطر اعتلای آموزش وپرورش وشادی فرزندان این کشور مطلب ها نوشتند و البته جرمش هم همین بود، اکنون از تمام حقوق شهروندیش منع شده، حتی حقِ داشتن شغل که البته یکی از این حقوق است.

اینک زمزمه های محرومیت از کارش به گوش می رسد، اگر فکر می کنید، با اخراج یک معلم می توانید مردم را از موهبتِ داشتن آگاهی محروم کنید، سخت در اشتباه هستید.

چون حتما"بعد از شب، روز و بعد از تاریکی، روشنایی و بعد از زمستان، بهار است.

پس قبل از اینکه نسلِ عاصی از تبعیض به روشنایی فکر کند، خودتان روشنایی را تقدیمش کنید و حسن نیت خودتان را نشان دهید و اولین گام آزادی معلمان دربند و برداشتن حکم انفصال از کار   باشد. تا دیر نشده منتظریم.

 معلمان صبوری خودشان را مرهون کار با کودکان ونوجوانان‌ هستند، ولی این صبوری هم حدّی دارد.

گروه چالش صنفی معلمان ایران تمام قد از آقای  محمد حبیبی پشتیبانی می کند و در عین حال خواستار آزادی آقایان محمودبهشتی لنگرودی، اسماعیل عبدی، محمد علی زحمتکش، عبدالرضا قنبری، روح الله مردانی  هستیم.

 

گروه چالش صنفی معلمان ایران

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©