Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ برابر با  ۰۸ آوريل ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸  برابر با ۰۸ آوريل ۲۰۱۹
فراخوان سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

فراخوان سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

جهت حمایت از سیل زده گان در خوزستان

 

کارگران و مردم زحمتکش؛

 

سیل ویرانگر همراه با عدم امکانات مناسب و لازم، شرایط بسیار دردناکی را برای سیل زده گان رقم زده است.

موج جدید سیل،  ،همچنان جان و مال میلیون ها کارگر و زحمتکش را تهدید می کند.

 

با وجود تلفات جانی و مالی فراوان و بسیار نگران کننده، مردم فلک زده ، کارگران و زحمتکشان، هیج امیدی به دریافت کمک های واقعی و مورد نیاز، از طرف دولت و نهاد های وابسته را ندارند.

 

این عدم  اعتماد، نه بر اثر حدس و گمان و بد بینی، بلکه بر اساس تمامی شواهد قابل درک می باشد و احدی نمی تواند منکر آن بشود.

 

با توجه به این شرایط، لازم است که کارگران هفت تپه، کاغذ پارس هفت‌تپه، حریر پارس هفت تپه، کشت و صنعت میان آب هفت تپه، شرکت شیر پگاه خوزستان در شوش و..‌. دیگر مراکز کارگری و همچنین دیگر  کارگران و زحمتکشان، همچنان که تا کنون سیل زده گان را مورد حمایت همه جانبه قرار داده اند، همچنان به حمایت های بی دریغ خود ادامه دهند .

 

هر چند که کارگران و خانواده های کارگری خود با فقر و نداری دست و پنجه نرم  می کنند، اما واقعیت این است که ما کارگران و مردم زحمتکش داد رسی نداریم. پس باید با اتکاه به خانواده بزرگ کارگری در بعد سراسری، کمک حال خود باشیم و با همت و فداکاری بیشتر از گذشته هر آنچه را که در توان داریم در اختیار سیل زده گان بگذاریم.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه دست تمام کسانی که در این راه پیش قدم بوده و کمک حال سیل زده گان بوده و  هستند را به گرمی  می فشارد و به سهم خود از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

به امید آنکه سیل خروشان همدردی و همیاری و در کنار هم بودن، سر آغازی باشد برای همبستگی بیشتر و رسیدن به بهار آرزو هایمان.!

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

۱۸ فروردین ۱۳۹۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©