Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
اعتراض ایرانیان به برگزاری

اعتراض ایرانیان به برگزاری

مراسم شب عید  کنسولگری جمهوری اسلامی در باغ وحش فرانکفورت

 

 

کنسولگری جمهوری اسلامی با دعوت از مهمانان، مراسم جشن سال نو را دزدانه در باغ وحش فرانکفورت در روز دوشنبه دوم فروردین ۱۳۸۹ـ ۲۲ مارس ۲۰۱۰ برگزار کرد. اما علیرغم مخفی نگه داشته شدن این مراسم، جمعی از ایرانیان معترض که از این مراسم مطلع شده بودند به محل مراسم رفتند و با فریادهای "مرگ بر جمهوری اسلامی"، " مرگ بر دیکتاتور" ؛ " این شام، شام خون است، رژیم سرنگون است" اعتراض خود را به نقش کنسولگری ها و سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج از کشور ابراز داشتند. این اقدام ایرانیان در همبستگی با مبارزات ضد دیکتاتوری مردم ایران انجام گرفت.

 این اعتراض که تا پاسی از شب ادامه داشت با واکنش مأموران کنسولگری مواجه شد که تلاش می کردند با فیلم برداری از تظاهرات کنندگان باعث ترس آن ها شوند. اما این اقدام پلیسی شان با واکنش اعتراضی روبرو شد. که به دنبال آن اعضای کنسولگری از پلیس آلمان درخواست حمایت کردند. پلیس شهر فرانکفورت نیز وارد صحنه شد و تلاش کرد تا تظاهرکنندگان آرام سازد.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©