Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ برابر با  ۰۳ نوامبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳  برابر با ۰۳ نوامبر ۲۰۱۴
اطلاعیه برگزاری نوزدهمین کنگره

 

 

اطلاعیه برگزاری نوزدهمین کنگره

سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

کنگره نوزدهم سازمان ما با حضور اعضای شرکت کننده و مهمانان دعوت شده برای بررسی عملکرد یک ساله ارگان های سازمانی و تصویب گزارش بررسی اوضاع و تحولات سیاسی ایران، منطقه و جهان و روشن کردن راستاهای وظایف  ما برگزار گردید. کنگره، گزارش عملکرد فعالیت های ارگان های تشکیلاتی و نحوه هدایت هیئت اجرائی سازمان و گزارش کمیسیون مرکزی نظارت و بررسی شکایات  را مورد بررسی و تصویب قرار داد. کنگره همچنین طرح پیشنهادی ارائه شده  برای تجدید سازماندهی  ارگان های سازمانی را نیز به تصویب رساند . برای بررسی اوضاع سیاسی ایران، منطقه و جهان و روشن کردن محورهای وظایف ما، پیش از کنگره در سه نشست عمومی تشکیلاتی موضوعات به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود. گزارش سیاسی  مصوب کنگره  هم زمان با این اطلاعیه انتشار می یابد.

کنگره سازمان پس از سه روز بحث و تبادل نظر، با انتخاب اعضای جدید هیئت اجرائی  و کمیسیون مرکزی نظارت و بررسی شکایات و با انتشار دو پیام خطاب به خانواده های شهدا و به کارگران و زحمتکشان کشور و با سر دادن سرود انترناسیونال به کار خود پایان داد.

 

هیئت اجرائی منتخب کنگره نوزدهم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©