Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ برابر با  ۰۷ نوامبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳  برابر با ۰۷ نوامبر ۲۰۱۴
اطلاعیه پیرامون پایان پخش ماهواره ای و روزانۀ «رادیو راه کارگر»

اطلاعیه پیرامون پایان پخش ماهواره ای و روزانۀ «رادیو راه کارگر»

 

شنوندگان عزیز رادیو راه کارگر

با سپاس از همه شما شنوندگان عزیز که در همۀ این سال ها در کنار ما بوده اید و به ما نیرو و انرژی بخشیده اید، امروز آخرین برنامۀ روزانه و ماهواره ای «رادیو راه کارگر» را به پایان می بریم. در کنگره نوزدهم سازمان ما ، سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)، تصمیم گرفته شده برای تقویت «تلویزیون راه کارگر» که رسانه ای است مؤثرتر و پر بیننده تر، همه امکانات و انرژی و فعالیت های سازمانی این عرصه از فعالیت  به گونه  ای در راسای تقویت آن به کار گرفته شود. روشن است تلاش ما همه راه کارگری ها و همه دست اندرکاران «رادیوی راه کارگر» آن است که انرژی خود را برای رساندن صدای مان به شما و در کنار شما بودن صرف کنیم و اگر از یک سنگر به سنگر دیگری می رویم، بدان روست که با قدرت بیشتر و با تمرکز بالاتری جنگ خود علیه استبداد حاکم و نظام ویرانگر سرمایه را به پیش بریم.

 بر این پایه بود که هیئت اجرائی سازمان در راستای اجرای تصمیم  کنگره سازمانی ، ضمن تشکر و قدردانی از تمام رفقایی که با زحمات و تلاش های شبانه روزی خود، تولید  و پخش برنامه های «رادیوی راه کارگر»  و تبلیغ برنامه ها و ادامه کاری آن را ممکن ساختند، پایان کار ماهواره ای و روزانه ای «رادیو راه کارگر»  را به ما ابلاغ نموده است. ما نیز ضمن ابراز سپاس های بیکران از شما شنوندگان عزیز، با این برنامه به شما بدرود می گوئیم و امیدواریم با دنبال کردن برنامه های تلویزیون راه کارگر، همچنان با ما همراه باشید.

دست اندرکاران رادیو راه کارگر

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ برابر با ۰۳ نوامبر ۲۰۱۴

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©