Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ برابر با  ۲۸ جولای ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳  برابر با ۲۸ جولای ۲۰۱۴
برای دفاع از مردم فلسطین بپا خیزیم

 

برای دفاع از مردم فلسطین بپا خیزیم!

 

در برابر چشم جهانیان، یکی از جنایت بار ترین نسل کشی تاریخ توسط رژیم صهیونیستی و نژاد پرست اسرائیل با حمایت های نظامی، مالی و سیاسی دولت های سرمایه داری جهانی در حال وقوع است. در این مدت بیش از 800 زن و کودک بی گناه فلسطینی به قتل رسیده و هزاران نفر زخمی  و مجروح شده و بخش وسیعی از غزه با خاک یکسان شده و هزاران انسان یا در زیر آوار هلاک شده و یا با بی خانمانی در حال کوچ و یافتن سرپناهی هستند.

-         آمریکا و "سازمان دول" ظاهراً در تلاش "بی طرفانه"!  نظاره گر این جنایاتند و اسرائیل را "نصیحت" می کنند که لطفاً کمی کمتر بکش!

-         خانوم مرکل صدر اعظم آلمان در ارتباط با تظاهرات گسترده در اکثر شهرهای آلمان، بی شرمانه راکت اندازی به اسرائیل را محکوم کرد و مدعی شد: " هر کشوری که مورد حمله قرار گیرد، حق دفاع از خود را دارد و اسرائیل از سرزمین و شهروندان خود دفاع می کند و ما  از مقاومت دولت اسرائیل حمایت می کنیم"!!!

-         دولت فرانسه رسماً تظاهرات در حمایت از فلسطینی ها را ممنوع اعلام کرد و به درخواست اتحادیه های بزرگ کارگری، ناگزیر اجازۀ یک تظاهرات را داد.

-         "شورای یهودیان آلمان" نیز اعلام کرد: " تظاهرات کلن نژاد پرستانه ضد یهودی بود! و ما به دولت آلمان بخاطر اجازه دادن به چنین تظاهراتی اعتراض می کنیم"!  

-         و ...

در چنین شرایطی معترضین قابل توجه ای درجهان به پا خاسته اند و در یک همبستگی کم نظیر بین المللی در سراسر جهان، جنایات اسرائیل را محکوم کرده و خواهان کوتاه کردن دست این رژیم ضد انسانی از سرزمین و مردم تحت ستم فلسطین هستند. تداوم و گسترش این مبارزات، یقیناً به آزادی مردم فلسطین یاری خواهد رساند.

فعالین نهاد های همبستگی درهر کجا که هستند خود را همراه مردم قهرمان و مبارز فلسطین می دانند و از مبارزات آنها به قوی ترین شکل ممکن در برابر این تجاوز آشکار دفاع می کنند.

 

فعالین نهاد های همبستگی، زراد خانه جنگی دولت  نژاد پرست اسرائیل درحق مردم فلسطین و درهم شکستن ساکنان نوارغزه و تبلیغات ویرانگر رسانه ای دولت نژاد پرست اسرائیل را برای تحمیق کارگران و زحمتکشان اسرائیل، که هر دم دروغ می بافتند را قویا محکوم می نمایند.

 

فعالین نهاد های همبستگی، توطئه سکوت شرم آور رسانه های مسلط قدرت های به اصطلاح "جامعه جهانی" و سیاست های دو پهلوی این قدرت ها در حمایت از کشتار ددمنشانه مردم سرزمین های اشغال شده فلسطین را بشدت محکوم می کنیم.

 

" نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران – خارج کشور"، همراه نیروهای مترقی در سراسر جهان، ضمن حمایت از مبارزات و مقاومت مردم فلسطین، بر درد مشترک مردم ایران، بویژه طبقۀ کارگر و بالاخص کارگران زندانی و خانواده هایشان تکیه کرده و خواهان مبارزات مشترک برای آزادی فلسطین و آزادی کارگران و سایر زندانیان سیاسی ایران هستند.

برای حمایت از مبارزات و مقاومت مردم فلسطین بپا خیزیم!

جولای 2014

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران ـ خارج از کشور

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

boltanxaberi@gmail.com

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©